tirsdag 28. april 2009

Velkommen skal jeg være...


Mitt aller første innlegg! ;)

Etter å ha lest interiørblogger over en tid, tar jeg nå skrittet og oppretter meg min egen:)

Her vil jeg blogge om starten på mitt nye liv og dets drømmer, men i hovedsak om interiør., som er min store lidenskap:)

Bildet over er fra kjøkkenbenken.
Bildet under innlegget er fra stua mi.. 
 

Bloggtittelen er inspirert av gateadressen til mitt nye hus, som jeg har planer om å gjøre til mitt drømmehjem...
Jeg har sånn ca 1000 prosjekter på gang!


Følg meg gjerne på veien gjennom sommeren:)

Ha en super dag:)





1 kommentar :

Lena_J sa...

Da har jeg brukt hele søndagen min på bloggen din. Og det var verdt hver eneste minutt. Du har en fantastisk stil ,og er kreativ, og flink til og inspirere. Digget hvordan du løste micro ovn problemet så elegant og flott. Og det har vært en morsom reise og se hvordan du har utviklet både stilen din, måten og skrive på, og ikke minst hvordan du tar bilder. Helt fantastisk. Så nå har jeg lagt meg til som følger, og har tenkt til og bli her. Er ikke alltid like flink til og legge igjen kommentarer. Men skal prøve og ikke være helt fraværende. Tusen takk for at du deler :-)